ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΒΑΖΟ

Χτες τελείωσε για ακόμη μια φόρα το βάζο με το γιαούρτι μου, δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ τον τελευταίο καιρό έχω πάθει μια μικρή  εμμονή με το συγκρινόμενο είδος, και πλέον το έχω αντικαταστήσει με πολλά άλλα  υλικά στην κουζίνα μου, σκεφτητέ πλέον αντί για μαγιονέζα ακόμη και σε κάποιο σάντουιτς βάζω υπέροχο αγελαδινό γιαούρτι και το αποτέλεσμα είναι θεσπέσιο και φυσικά ποιο υγειήνο . Το αποτέλεσμα έχω γεμίσει με πολλά άδεια βάζα. Χτες καθώς έκανα μια παραγγελιά στο jamjar  μου ήρθε η έμπνευση για το τι μπορώ να κάνω τα άδεια μου βάζα.

 Πάρτε μολύβι και σημειώστε τι υλικά θα χρειαστούμε για αυτό το diy
 1. άδειο βάζο από μαρμελάδα η γιαούρτι
 2. ένα ακρυλικό χρώμα σε ότι χρώμα θέλετε με απλικατέρ
 3,χρώμα για γυαλί η ακόμη και ακρυλικό λίγο ποιο νερωμένο όμως
 4.Και ποιο σημάντικο βήμα την φαντασία σας







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news