Πασχαλινή διακόσμηση στα αυγά

Το ξέρω έχουμε πάλι λίγο καιρό να τα πούμε άλλα αυτό το διάστημα τρέχω και δεν φτάνω...Τα πρωινά στην δουλεία και το απόγευμα δουλειά από το σπίτι γιατί σε λίγο καιρό το Πάσχα πλησιάζει και πρέπει να προετοιμαστώ  για διάφορα πράγματα και κυρίως να βάλω πολλά πράγματα σε τάξη..Ας αφήσω όμως τα δικά μου
 Το Πάσχα πλησιάζει και πρέπει σιγά-σιγά να προετοιμάζουμε και το σπίτι μας. Όπως τις ημέρες των Χριστουγέννων έτσι και του Πάσχα, πρέπει  να διακοσμείτε το σπίτι σας όμορφα και μέσα στο κλίμα των ημερών. Εγώ φέτος έκανα για εσάς πολλά και διάφορα που σιγά σιγά θα σας τα παρουσιάζω τόσο στο blog μου (θέλω να πιστεύω Παναγίτσα μου ότι θα τα καταφέρω να γράφω ποιο συχνά) όσο και μέσα από την σελίδα μου facebook (https://www.facebook.com/pages/Georginas-breeze/505177546181767) όσο και στον προσωπικό λογαριασμό μου στο instagram (https://instagram.com/georgina_breeze/).
Μπορεί το  κκυρίαρχο χρώμα στην πασχαλινή διακόσμηση μπορεί να είναι το κόκκινο . Ωστόσο,  σας έχω διαφορετικές προτάσεις για τα πασχαλινά αυγά σας. 

Παστέλ χρώματα εμπνευσμένα από την άνοιξη 

Ένα κασπώ με πασχαλινά αντικείμενα μπορεί να διακοσμεί μια γωνιά 


Ένα καλαθάκι με αυγά αρκεί για να δώσετε αμέσως μια πασχαλινή νότα στον τραπέζι σας 





Rustik πασχαλινά αυγά 



Τα αυγά μπαίνουν σε υφασμάτινα πουγκάκια ζωγραφισμένα στο χέρι

Info :Για πληροφορίες και τρόπους αγοράς και αποστολής εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news