Saturday Look

Γεια σας έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε.Απλά η καθημερινότητα μου έχει γίνει πλέον αρκετά απαιτητική.Και δεν βρίσκω σχεδόν καθόλου χρόνο για δώσω στο blog μου τον χρόνο που απαιτείται , θέλω να πιστεύω ότι από εδώ και πέρα θα ξεκλέβω λίγο χρόνο και θα ασχολούμαι λίγο περισσότερο.
 Το Σάββατο είχε πολύ καλό καιρό και φυσικά έκπτωσης τι ποιο ιδανικό από μια βόλτα στην πόλη αλλά πάντα με το κατάλληλο outfit.

 Και δεν θα μπορούσα να αποχωρίσω στην βόλτα μου το αγαπημένο μου πράσινο  crop top που προσδέθηκε πολύ πρόσφατα στην ντουλάπα μου και ταίριαζει απόλυτα με το vintage τζιν μου..
 Που φέτος και τα δυο είναι hot τάσεις.Τώρα που έχει εκπτώσεις είναι μια απόλυτη ευκαιρία να αγοράσεις ένα ψηλό μέσο τζιν.




Wearing:
Paranoia Coat
Chaton Crop top 
Levis 501 Jean 
Kordelitses  Necklace
Zara Boots

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news