Λίγο πριν φύγει το καλοκαίρι

 Τελικά είμαι blogger η όχι βλέποντας την τελευταία ανάρτηση πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί σχεδόν όλο το  καλοκαίρι  δεν βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ λίγο έστω για να σας πω τα νεά μου.  Βεβαία όσοι ακολουθείτε την σελίδα μου στο Facebook η στο Ιnstagram μαθαίνετε νεά μου και την νεά προσπάθεια που πήγε αρκετά κάλα και με κάνει να νιώθω τόσο περήφανη και να θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν σε αυτό.
 Φέτος λοιπόν δεν πήγα διακοπές όπως αρκετός κόσμος μόνο μικρές αποδράσεις έκανα το σ/κ στο εξοχικό μου στα παράλια του δήμου Αγιά 
 Ήταν όντως ένα υπερβολικά απαιτητικό καλοκαίρι γεμάτο δημιουργία και αρκετή δουλεία δεν παραπονιέμαι καθόλου μόνο που νιώθω πραγματικά περήφανη γι τον ευατό μου..
 Λοιπόν επειδή σε λίγο θα βουρκώσω ας σας δείξω το καλοκαίρι μου φωτογραφίες
Φέτος μετέτρεψα την κουζίνα την Μάμας μου σε εργαστήριο..

Νιώθω πόλυ περήφανη όταν βλέπω τις πετσέτες θαλάσσης μου και νιώθω πραγματικά συγκίνηση όταν μου λέτε τόσο καλά  λόγια η όταν μου στέλνετε φώτο από τις εξορμήσεις σας στην παράλια παρέα με μια πετσέτα που έχει την υπογραφή μου 

Από τις λίγες εξορμήσεις μου στις παραλίες μου άλλα πάντα με στυλ 


  
Πριν λίγο καιρό είχαμε οργάνωση ένα  μικρό event σε ένα υπέροχο σπίτι με ένα μοναδικό κήπο με την αγαπημένη μου Κωνσταντίνα που κρύβεται πίσω από το νεό και τόσο πολλά υποσχόμενο brand name The LuCky jeans  και φυσικά την λατρεμένη Αναστασία που είναι το κορίτσι που που μας έκανε να βλέπουμε με άλλα μάτια και είναι το ξεχωριστό αυτό πλάσμα που κρύβεται πίσω από το Dridri World Jewls




Λοιπόν φέτος το καλοκαίρι ήταν ένα από τα ποιο ξεχωριστά καλοκαιριά της ζωής μου που ειλικρινά πότε δεν θα ξεχάσω..
Σας φιλώ Georgina  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news