Μετά από καιρό


Κοιτώντας ότι το τελευταίο μου post στο blog μου έχει ημερομηνία την αρχή του μήνα και πλέον κοντεύει να τελειώσει, αναρωτήθηκα..πόσο γρήγορα τελικά περνά ο καιρός? Νιώθω ότι η ζωή μου πλέον τρέχει  σαν τη ρόδα από το ποδήλατο μου που θέλει να προλάβει κάτι ..Όσοι βέβαια με ακολουθείτε στο facebook μαθαίνετε νέα μου και έχετε ανακαλύψει την καινούργια μου ενασχόληση με τις πετσέτες θαλάσσης. Σήμερα λοιπόν που βρήκα λίγο χρόνο θα σας μιλήσω για κάποια πολύ ιδιαίτερη και μοναδική κοπέλα ..Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή..........
  Πριν λίγο καιρό  έκανα κάποια δωρεάν μαθήματα φωτογραφίας..Σ αυτά τα μαθήματα γνώρισα ένα καταπληκτικό και πολύ ταλαντούχο κορίτσι την Έρη.


  Η Έρη λοιπόν εδώ και λίγα χρόνια καταπιάνεται με την τέχνη του χειροποίητου και κυρίως με την τέχνη του decoupage δημιουργώντας μοναδικά διακοσμητικά και χρηστικά αντικείμενα για το σπίτι. Έχει συμμετάσχει  σε 8 εκθέσεις(3 ατομικές και σε 5 ομαδικές )με τις δημιουργίες της με απόλυτη επιτυχία και εισπράττοντας τις καλύτερες κριτικές.





  Για να δείτε περισσότερες δημιουργίες της καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί της και για να προμηθευτείτε υπέροχα αντικείμενα για το σπίτι σας ,μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα της στο facebook. .






Σε συνεργασία με την Έρη κάνουμε δώρο σε έναν τυχερό (κατόπιν κλήρωσης βεβαίως βεβαίως)για περισσότερες λεπτομέρειές και τον τρόπο συμμέτοχης στην σελίδα μου στο     facebook










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news