Fashion trend:τσάντες άνοιξη-καλοκαίρι 2013

Στη συλλογή από τσάντες των μεγάλων brand  για την άνοιξη καλοκαίρι 2013 θα ανακαλύψετε μια πλούσια ποικιλία σε σχέδια και στυλ για όλα τα γούστα. Από έθνικ μοτίβα σε μικρές ανάλαφρες τσάντες,πλεκτές με boho αναφορές ,ψάθινες ,διάφανες (αν και για την γνώμη μου καθόλου πρακτικές γιατί τουλάχιστον αν κρίνω από την δική μου τσάντα που έχει σχεδόν τα πάντα μέσα και σχεδόν πότε δεν είναι τακτοποιημένα)η έντονα χρώματα σε δερμάτινες oversized αλλά και λουλουδάτα τυπώματα σε  άκρως καλοκαιρινή  παιχνιδιάρικη διάθεση ,ρετρό , με ρίγες(αχ τις λατρεύω είδη) και φυσικά κυριαρχεί και το λευκό όπως είναι αναμενόμενο. Φέτος άνετα θα ολοκληρώσετε μια πετυχημένη εμφάνιση χώρις καν να επενδύσετε σε κάτι νέο απλά ρίχνοντας ίσως μια δεύτερη  ματιά στην προσωπική συλλογή σας από τσάντες ίσως με μερικές αλλαγές που θα μπορέσετε να κάνετε μόνες σας η με την βοήθεια μου γιατί έχω σκοπό να σας βοηθήσω πάρα πολύ το επόμενο διάστημα μέσο των  αναρτήσεων μου για το πως με λίγα χρήματα μπορείτε να δώσετε μια νέα πνοή στα παλιά  σας αντικείμενα.
Μια λευκή σε διαχρονική τσάντα πάντα πρέπει να υπάρχει σε κάθε γκαρνταρόμπα 

Μικρή τετράγωνη με boho αναφορές 


Από πλαστικό διάφανο

Σε χρώμα τάμπα για γυναίκες ίσως ποιο μεγάλης ηλικίας η ακόμη για επένδυση καθώς πότε δεν θα φύγει από την μόδα 


Με ρίγες 

Ψάθινες νοσταλγικές τσάντες 

Πλεκτές σε έντονο χρώμα για ποιο ρομαντικές στιγμές (εγώ με την λατρεία που έχω στις δαντέλες άνετα θα την πρόσθετα  στην ντουλάπα μου 



Σε animal print για τις ποιο τολμηρές(εγώ δεν θα έπαιρνα εύκολα αν και πρόχτες φλέρταρα λιγάκι με την ιδέα μιας leopar από τα zara αλλά τελευταία στιγμή δεν προέκυψε σχέσει

Μικρή σε γεωμετρικό σχήμα με ιδιαίτερο κούμπωμα 


Όσο πιο έντονο το χρώμα, τόσο το καλύτερο!

Satchels είναι  ουσιαστικά οι  oldfashioned  αγγλικές σχολικές τσάντες ! Έχουν ένα νοσταλγικό αέρα και μια vintage αισθητική που θα σας κάνουν να τις λατρέψετε. Το ατού τους είναι το ότι σας δίνουν ελευθερία κινήσεων αφού φοριούνται είτε στον ώμο είτε χιαστί και κυριολεκτικά σας λύνουν τα χέρια.

Off white, ταμπά και μαύρο είναι σίγουρες επιλογές αλλά τα neon χρώματα είναι αυτά που ξεχωρίζουν! Αν αποκτήσατε μια ή σκοπεύετε θα σας βγάλει ασπροπρόσωπη για πολύ καιρό.(αν δεν το έχετε καταλάβει είναι το αγαπημένο μου στυλ τσάντας )


Κάντε μια ανασκαφή στα ρούχα της γιαγιάς σίγουρα θα βρείτε κάποια αξιόλογη ρετρό τσάντα




1 σχόλια:

  1. oles latreuoume tis tsantes...polu wraies oles...egw agapw tis diafanes kai tis rige h kai me animal prints gia fetos :)

    blog: http://fashion-mariac.blogspot.gr/
    fb page: https://www.facebook.com/pages/Fashion-Mariac/136963356477349
    lb: http://lookbook.nu/maria_fliatoura

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Blogger news