Stylematters.gr

Σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω ένα νέο μου μυστικό !Πολύ νέο για μένα αλλά πολύ κοινό μυστικό σε χιλιάδες fashionistes.  Η ανακάλυψη έγινε τυχαία θα έλεγα σε μια από τις  χιλιάδες μου αναζητήσεις στο indrenet έπεσα πάνω στο e-shop Stylematters.gr και απλά μαγευτικά από την προσιτή πολυτέλεια που προσφέρει και φυσικά την ποιότητα!
Σαν πολύ περίεργο κορίτσι που είμαι ήθελα να μάθω λίγα ποιο προσωπικά πράγματα για τους ιδιόκτητες..Για να δούμε τι έμαθα..

Λίγα πράγματα για την ιδιοκτήτρια του e-shop ... Μεγάλωσε  μέσα στον κόσμο της μόδας, εξαιτίας της μητέρας  της , όπου και γνώρισε αρκετούς από τους ποιο καταξιωμένους  Έλληνες σχεδιαστές. 

Αργότερα, πήγε στην Αγγλία όπου και δούλευε  για 3 χρόνια. Εκεί γνώρισε και το Online shopping όπου και εθίστηκε...(χαχαχα. γελάει) Ακόμα και τώρα ψωνίζουμε πάντα Online μου είπε γελώντας Γυρίζοντας στην Ελλάδα θέλησε να "παντρέψει" τις 2 αγάπες της ζωής της την μόδα και το online shopping και δημιούργησε μαζί με τους  συνεργάτες της το Stylematters.gr. 




Με τους συνεργάτες μου έχουμε την ίδια φιλοσοφία και είμαστε οπαδοί του cheap & chic. Λατρεύουμε τα απλά και ποιοτικά ρούχα που μπορούμε να τα συνδυάζουμε με πολλά κοσμήματα ώστε να αλλάζουμε την εμφάνισή μας κάθε μέρα με το ελάχιστο κόστος. Αυτό προσπαθούμε να δώσουμε και στις πελάτισσές μας. Μας λέει η Εύα ιδιοκτήτρια του e-shop 





Το Stylematters.gr το βρίσκεται στο facebook Stylematters καθώς και στο site Stylematters.gr




Και σας έχω ακόμη μια μικρή έκπληξη!Το  Stylematters.gr. σε συνεργασία με το blog μου σε έναν τυχερό κατόπιν κληρώσεις κάνει δώρο την μαύρη τσάντα της παράπανω φωτογραφίες!Περισσότερες πληροφορίες Georginas-breeze




2 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα πράγματα!! ειδικά η τσάντα η ταμπά, τέλεια!!! :)))

    www.dresstoexpressyou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    Μπορείτε να μας ενημερώνετε για μελλοντικούς διαγωνισμούς εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Blogger news