El Ma-knitwear

Λατρεύω τον χειμώνα να φοράω σκουφάκια και πλεκτά κασκόλ. Μου αρέσουν τόσο πολύ γιατί με ζεσταίνουν και νιώθω ότι μου δίνουν ένα μοναδικό στυλ.Σε μια από τις αναζήτησης μου ανακάλυψα ένα  υπέροχο μαγικό μέρος..Και το όνομα αυτού El Ma-knitwear. Εγώ σαν περίεργο κορίτσι που είμαι ήθελα να μάθω ποιο πολλά. Ας σταματήσω λοιπόν την φλυαρία και ας αφήσω να μας μαγέψουν οι απίστευτες δημιουργίες του El Ma-knitwear.


Και σαν καλή οικοδέσποινα ας αφήσω χώρο στην αγαπημένο μου El Mal να μας πει λίγα πράγματα για το πως άρχισαν όλα..

Από μικρή φορούσα πλεκτά πουλόβερ τα οποία τα έπλεκε η θεία μου, ένιωθα πολύ όμορφα καθώς ήταν μοναδικά. Στην πρώτη μου προσπάθεια να πλέξω το πλεκτό βγήκε γεμάτο τρύπες...και όχι λόγου σχεδίου, πολύ απλά...έχανα τους πόντους! Δεν τα παράτησα όμως και έτσι από μικρή έμαθα να πλέκω με τις βελόνες και με το βελονάκι. Η ιδέα ότι μπορώ να φτιάξω πράγματα τα οποία είναι μοναδικά και μπορώ να τα φοράω και να ξεχωρίζω είναι κάτι που το έβρισκα συναρπαστικό!!! 




Αργότερα οι σπουδές μου ήταν πάνω στη μόδα Σχέδιο μόδας, Πατρόν, Styling, Visual Merchandising, Fashion Marketing, με συνεργασίες και δουλειές με καταξιωμένους ανθρώπους του χώρου.


Το πλέξιμο ήταν πάντα στην ζωή μου φτιάχνοντας για εμένα όχι πλέον μόνο πουλόβερ αλλά σκουφιά, κασκόλ, μπουστάκια, αξεσουάρ, τσάντες, πλεκτά με απίθανους συνδυασμούς χρωμάτων που γινόταν αποδεκτά από τις φίλες και τους φίλους μου. 



Έτσι με την παρότρυνση αυτή εδώ και ένα χρόνο μοιράζομαι μαζί σας τις πλεκτές μου δημιουργίες. 
Πιστεύω να τις αγαπήσετε όπως και εγώ! Είμαι στη διάθεση σας για ότι εσείς θέλετε να με ρωτήσετε. φιλικά Εl Ma










Της ξέχωριστες της δήμιουργιες τις βρίσκουμε στο www.elmaknitwear.blogspot.gr, twitter,Facebook



Και για τους αναγνώστες του blog μου τους περιμένει μια μεγάλη έκπληξη..Η αγαπημένη μου El μας κάνει την τιμή και χαρίζει σε δυο  τυχερούς αναγνώστες κατόπιν κλήρωσις βεβαίως βεβαίως από ένα αντρικό σκουφάκι και ένα γυναικείο σετ σκουφάκι κασκόλ. Πληροφορίες στο Georginas-breeze 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news