Το Shabby Rustic Σπιτάκι

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα σπίτι διαφορετικό από ότι σας έχω παρουσιάσει!Το παλιό και το φθαρμένο, το ανεπιτήδευτο και το φυσικό συνυπάρχουν και δημιουργούν ένα χώρο που νιώθεις οικείο. Κάτα την γνώμη μου πάντα αν και κάπως έτσι φαντάζομαι το σπίτι μου!(όταν μεγαλώσω λίγο και όταν ξάνα μείνω ξανά μόνη μου)
Μου αρέσει πολύ το ατελές αλλά και η αμηχανία που δημιουργούν ορισμένες επιλογές. Αναρωτιέσαι αν προήλθαν από σπουδή ή το αποτέλεσμα προήλθε φυσικά μέσα από μια αυθόρμητη καλλιτεχνική διεργασία.



Το υπνοδωμάτιο μαγικό μέσα από τη χρήση χρώματος (βλέπε οροφή) και των έθνικ αναφορών.


Δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα νέο σε αυτό το σπίτι!(γι αυτό μου αρέσει τόσο πολύ!!) Όλα vintage και φορεμένα κουβαλάνε την ιστορία τους.


Το έχω ξανά πει όποιος έχει καμιά παλιά βαλίτσα ας επικοινωνήσει μαζί μου!!Έχω πολλά σχέδια για αυτές!

Πόσο λατρεύω αυτές τις παλιές πόρτες φάρμας να θυμηθώ να κάνω ένα αφιέρωμα για τις συγκεκριμένες 


Και τέλος το υπέροχο παιδικό δωμάτιο! Ότι πρέπει για να θρέψει την φαντασία ενός παιδιού.(και εγώ που δεν είμαι ακόμη παιδί έτσι λένε τα χαρτιά τουλάχιστον άνετα θα έμενα και εκεί!!)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news