Φτιάξτε ατμόσφαιρα με κεριά!!


Και έτσι θα φωτίσετε γλύκα τα βράδια σας!!

Λατρεύω τα κεριά γι αυτό πολλές φορές φτιάχνω κιόλας(σας έχω μιλήσει σε ποιο παλιά ανάρτησή πως να κάνετε τα δικά σας..μου αρέσουν να υπάρχουν παντού στο σαλόνι στο υπνοδωμάτιο στο γραφείο και ποιο πολύ αυτά που έχουν έντονη μυρωδιά αν και η αγαπημένη μου είναι μια άρωμα μανόλια είναι τόσο απίστευτα χαλαρωτικό και διακριτικό άρωμα!
 Οπότε καταλαβαίνετε δεν μπορούν να λείπουν από τα καλοκαιριά μου! Δίνουν απίστευτη ρομαντική ενότητα στον χώρο είναι ένα μαγικό σκηνικό θα έλεγα αν το μοιράζεστε και με κάποιον!!  Γι αυτό λοιπόν κλείστε τα φώτα και απολαύσετε το αχνό φως των κεριών με το υπέροχο αυγουστιάτικο φεγγάρι παρέα με αγαπημένα πρόσωπα η και μόνη σας!!
Μαγειρέψτε κάτι ελαφρύ καλέστε
φίλους και το τραπέζι θα μοιάζει απίστευτα
όμορφο αν βάλετε διακριτικά μερικά ρεσό ανάμεσα
στα πιάτα!!
Αυτό όταν το είδα απλά τρελάθηκα μαζί του!!
Τα κεριά συμβάλουν απίστευτα στο να χαλαρώσουμε
και σκεφτείτε το και αλλιώς αν ανάψετε πολλά δεν
χρειάζεται να ανάψετε και το φως..
Τα κεριά έχουν την δύναμη να
δημιουργούν σκηνικά όπως αυτά!!

Λίγο χειμωνιάτικο σκηνικό άλλα πολύ γλυκό!!
Συνδυάστε ορχιδέες με βότσαλα και κεριά
γι ένα άκρος καλοκαιρινό σκηνικό!!
Ωραία ιδέα για καλοκαιρινό γάμο δεν συμφωνείτε??

Βαλτέ κεριά σ εξωτερικά κλαδιά διάσπαρτα  στο χώρο
και θα θυμίζουν πυγολαμπίδες το βραδύ!!
Σε μεγάλα κοχύλια κρύψετε μέσα τους ρεσό
και απολαύστε τα υπέροχα χρώματα τους!!
Ένα από τα αγαπημένα μου κεριά μου
θυμίζει έντονα κήπους της Μεσογείου!!
                                                 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news