Φακόρυζο βεβαίως βεβαίως!!

Η κλασική φακή σούπα δεν με εμπνέει καθόλου και ούτε μου αρέσει καθόλου!!Και πριν 3 χρόνια ανακάλυψα στο Κολονάκι το φακόρυζο εγώ το λάτρεψα από την αρχή η κολλητή μου το μίσησε από την αρχή χωρίς ούτε καν να το δοκιμάσει! Ήταν και αρκετά τσιμπημένη η τιμή και δεν ήταν εύκολο να δωροδοκήσω και το μαγαζί για να ανακαλύψω και την μαγική συνταγή μπηκάν στην διαδικασία του internet και πολλών συνταγών και τελικά την βρήκα!!
Ελπίζω να σας αρέσει και σε σας το ίδιο!! Φιλάκια πολλά!!
Υλικά :
1 φλιτζάνι φακή μέτρια  
2 φλιτζάνια του τσαγιού αρωματικό μπασμάτι  ρύζι 
2 μεγάλα κρεμμύδια
3-4 σταγόνες μπαλσάμικο  ξύδι  
2 κουτάλες της σούπας μαϊντανό ψιλό κομμένο 
2 κουταλιές δυόσμο ψιλό κομμένο
1 πρέζα κύμινο
1 πρέζα κανέλα 
αλάτι και πιπέρι
Καταρχήν βράζω την φακή μου δέκα λεπτά για να είναι τραγανή και καθόλου λιωμένη την στραγγίζω και την βάζω στην άκρη, μετά παίρνω  και καθαρίζω τα δύο κρεμμύδια το ένα το βάζω στην κατσαρόλα με 3-4 κουταλιές λάδι το σοτάρω και το αφήνω να γυαλίσει και όταν πάρει χρώμα το σβήνω με το μπακάλικο και έτσι καραμελώνει ελαφρά. Μετά προσθέτω τις φακές μου και τις γυρνάω να δέσουν όλα μαζί και πρόσθετο το ρύζι μου με τέσσερα φλιτζάνια νερό. Μέτα από δέκα λεπτά πρόσθετο τον δυόσμο, τον μαϊντανό, το κύμινο και την κανέλα  ανακατεύω και σβήνω το μάτι το σκεπάζω με βαμβακερή πετσέτα να φουσκώσει και άλλο το ρύζι μου!
Μπορείτε να το σερβίρετε ως έχει με 4-5 σταγόνες λεμόνι. Αν όμως θέλετε κάτι ποιο πικάντικο και εντυπωσιακό βάλτε το υπόλοιπο κρεμμύδι σε ένα τηγανάκι, προσθέσετε 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο και μια κουταλιά της σούπας καστανή ζάχαρη. Καραμελώστε το και περιχύστε με αυτό το πιλάφι με τις φακές. 
Σας το ορκίζομαι θα μεταμορφωθεί σε ένα σούπερ πιάτο…


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news