My summer mood

Φέτος είναι από τις λίγες φόρες που αγόρασα τόσο πολλά μαγιό βέβαια σε αυτό νομίζω βοήθησε τα υπέροχα νέα σχέδια που κυκλοφορούν στην αγορά (και κυρίως λόγο εκπτώσεις που πλέον είναι γεγονός  ).Σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω τι περίπου έχω όταν πάω πηγαίνω παραλία (αν και φέτος λόγω δουλείας ακόμη δεν έχω κάνει κανένα μπάνιο στην θάλασσα (είμαι κορίτσι της πισίνας )αν και είμαι αρκετά λιτή και δεν έχω πολλά πράγματα μαζί μου. Αυτό που πάντα έχω μαζί μου είναι η αγαπημένες μου,havaianas (που το ξέρω έχουν γίνει δεύτερο δέρμα μου ) μια πετσέτα από την προσωπική μου συλλογή ( Αυτές τις μέρες σε συνεργασία με την λατρεμένη μου Λουκία από το Τhe fashion reporter  σας κάνουμε δώρο μια hand made πετσέτα θαλάσσης για πληροφορίες εδώ) Φέτος μια από τις hot beach τάσεις  είναι τα ολόσωμα μαγιό(!!!) δεν θα μπορούσα να μην επενδύσω σε αυτό..Και λόγω ότι έχω μια είμαι αρκετά λευκή απόχρωση επιδερμίδας αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας .Και όπως και να το κάνουμε είμαι ένα κορίτσι που λατρεύει το διάβασμα, και δεν θα μπορούσα να μην δεν έχω για συντρόφια ένα βιβλίο για να μου κάνει παρέα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news