Πασχαλινές Λαμπάδες

Πως κυλάει   έτσι γρήγορα ο καιρός πότε είχαμε Χριστούγεννα πότε έρχεται το Πάσχα ούτε που το κατάλαβα..? Και εκεί που έφτιαχνα γούρια και Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά χωρίς να το καταλάβω σας παρουσιάζω πασχαλινές λαμπάδες.
 Φέτος είμαι πολύ περήφανη για τις πασχαλινές μου δημιουργίες καταρχήν βρήκα υπέροχα αρωματικά κεριά που μοσχομυρίζουν βανίλια πολύ καλής ποιότητας. Και φυσικά εδώ και λίγους μήνες είμαι πολύ χαρούμενη, και αυτό νομίζω φαίνεται πολύ στην δουλεία μου και είμαι γενικά διανύω μια  περίοδο μεγάλης  έμπνευσης και όχι μόνο..
 Παρακάτω σας παρουσιάζω το πρώτο δείγμα με τις φετινές πασχαλινές μου λαμπάδες





Φέτος κάντε την διάφορα και χαρίστε στους αγαπημένους του προσωπικές λαμπάδες με το αρχικό γράμμα( από ξύλο) του όνομα τους μετά θα το κρατήσουν για πάντα σας διακοσμητικό στο σπίτι τους 






Info: Μην ξεχνάτε ότι μπορώ να σχεδιάσω και να φτιάξω λαμπάδα ειδικά για εσάς με ότι υλικά και όπως την φαντάζεστε όλα τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι άριστης ποιότητας.
        Όλες οι λαμπάδες συσκευάζονται δωρεάν σε χάρτινο κουτί η σε υφασμάτινη τσάντα ( με μια μικρή extra χρέωση )
 Για πληροφορίες και τρόπους αποστολής στην επίσημη σελίδα μου στο facebookhttps://www.facebook.com/pages/Georginas-breeze/505177546181767) η  εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news