Look of day:Thursday

Πέμπτη σήμερα μια ανάσα πριν την Παρασκευή μιας από τις ποιο δύσκολης βδομάδες του έτους, που δεν πρέπει να έχω παράπονο ως τώρα μου είχε φερθεί καλά.Και πάλι η σκέψη τα να βάλω σήμερα και έξω τουλάχιστον στην εξωτική Λάρισα έχει ήλιο με παγετώνα.Τότε τι ποιο ωραίο να βάλω από το αγαπημένο μου δερμάτινο παντελόνι και το αγαπημένο μου μπορντό πουλόβερ και μην ξεχνάτε πότε ένα outfit δεν είναι ολοκληρωμένο χωρίς τα κατάλληλα αξεσουάρ..

1.Sunglass Chanel
2.Hand made wallet Georgina's breeze
3. Necklace Kordelitses
4. Leather pants Zara
5.Sweater Steal The Style
6.7. Boho eyes bracelet Dridri World Jewls
8.SneakersAdidas

1 σχόλια:

  1. Georgina τέλειο στυλ, πραγματικά τα superstar το αποθεώνουν! Εγώ είμαι στην αγορά για sneakers αυτόν τον καιρό και δεν ξέρω αν πρέπει να πάρω κάτι σε στυλ stan smith ή κάτι πιο classy στυλ hogan (http://www.kalogirou.com/gr/gynaika/papoytsia/sneakers/gynaikeia-papoytsia-hogan-74021y1132/). Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις σε sneaker;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Blogger news