Emerald Collection

Πίσω από το νέο και πολλά υποσχόμενο  brand name emerald κρύβεται ένα μοναδικό σμαραγδένιο  κορίτσι, που εκτός από την τιμή και την χαρά  να είναι προσωπική μου φίλη, είναι ένα από τα πιο ταλαντούχα άτομα που έχω γνωρίσει πότε μου!!Νομίζω ότι αρκετές από εσάς την ξέρετε ήδη και έχετε προσθέσει στα καθημερινά σας outfit κάτι από τις ευφάνταστες δημιουργίες της..


Το πολλά υποσχόμενο και σχετικά νέο brand name "Emerald collection"είναι το προσωπικό στοίχημα της νέας και πολλά  υποσχόμενης inderior designer Ηρώ Παράφορου. Αποφάσισε να διοχετεύσει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το καλό της γούστο σε κοσμήματα που υπόσχονται να κάνουν ξεχωριστά τα καθημερινά μας και όχι μόνο outfit.


Η χειμερινή της συλλογή αποτελείται από  boho στοιχεία, χρησιμοποιεί υλικά όπως πολύχρωμα κορδόνια ,φτερά , πον πον ,κρόσσια καθώς και χρυσά φλουριά.



Ένα νέο σχέδιο, που δεν σας κρύβω ότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Η Emerald collection προσθέτει σχεδόν καθημερινά νέα σχέδια! 








Οι πασαρέλες γέμισαν φτερά, είναι η απόλυτη τάση τόσο στα ρούχα όσο και στα αξεσουάρ.






Κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας ειδικά κοσμήματα για ιδιαίτερες περιστάσεις.
Ένα από τα βραχιόλια που ξεχώρισα είναι αυτό το vintange βραχιόλι που δημιουργήθηκε για τις φίλες της νύφης.




Γιατί δεν θα μπορούσα και εγώ να αντισταθώ στα υπέροχα boho chic κολιέ. Εγώ το συνδύασα με το κλασικό πλέον μικρό μαύρο φόρεμα.
  

Πoτέ ένα outfit δεν είναι ολοκληρωμένο χωρίς το κατάλληλο αξεσουάρ!

Facebook official page :emerald collection (εδώ θα πάρετε μια μικρή γεύση από την χειμερινή collection)
Θα τη βρείτε επίσης στο instagram


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news