ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΡΧΙΖΕΙ



Μια φόρα και έναν καιρό υπήρχε ένα κορίτσι αλλιώτικο από τα αλλά που γεννήθηκε στην Αθήνα στης αρχές της δεκαετίας του 90.Και αρχικά σπουδάζει στο το τμήμα της Κοινωνικής Θεολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών . Αλλά με hobby το διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων και της φωτογραφίας(!!!) Και πριν ένα χρόνο αρχίζει την ενεργό δράση στην κατασκευή των κοσμημάτων. Αρχικά για την ίδια αλλά γρήγορα άρχισαν και οι πρώτες παραγγελίες Και το όνομα αυτής Αγγελική.
Τα φιογκάκια τα ράβει μόνη της γι αυτό είναι και τόσο μοναδικά 


 Η Αγγελική μας λοιπόν είναι το κορίτσι που κρύβετε πίσω από το υπέροχο και τόσο vintage brand name Nostalgia. Είμαι σίγουρη ότι έχετε είδη αγοράσει η έχετε μια φίλη που έχει βάλει στα καθημερινά της outfit τα υπέροχο φιογκάκια της Αγγελικής.


Ακόμη και τα εργαλεία δουλείας της που δεν είναι αλλά από κλωστές και υφάσματα τα  αποθηκεύει μέσα σε όμορφα κουτιά  με ρομαντικό ύφος 


Όμορφα κολιέ για να ομορφύνουν και αλλό το καλοκαίρι που σε λίγο θα μας χτυπήσει την πόρτα 


Ακόμη και το ποιο απλό χτένισμα μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι τόσο διαφορετικό με το καταλλήλο αξεσουάρ στην προκείμενη περίπτωση με ένα φιόγκο  




Είδη φαντάζομαι τον εαυτό μου με ένα νεσεσέρ από την αγαπημένη μου Αγγελική να με συντροφεύσει  στις καλοκαιρινές μου εξορμήσεις εσεις?



 Γιατί είμαι και εγώ ένα nostalgia girl και δεν τα αποχωρίζομαι πότε ακόμη και στις φωτογραφίσεις από τις δικές μου δημιουργίες 

Αν θέλετε να γίνετε και έσεις μια nostalgia lady καθώς και να δείτε περισσότερες δημιουργίες της Αγγελικής στο  facebook καθώς και στο προσωπικό της blog 
  
Και για τους φίλους μου στο facebook η αγαπημένη πλέον Αγγελική κάνει δώρο κατόπιν  κλήρωσης ένα υπέροχο κολιέ για περισσότερες πληροφορίες και πως θα πάρετε μέρος μπείτε στην σελίδα μου στο facebook  Georgina's breeze
φιλάκια   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news