Ένα παλιό τραπέζι ikea

Εδώ και μέρες είχα στο μυαλό μου να κάνω μια όμορφη αλλαγή σε ένα παλιό  αδιάφορο και συνηθισμένο παραιτημένο τραπεζάκι ikea που άρχιζε σιγά σιγά να χαλάει.

Το αρχικό χρώμα είχε ξεφλουδίσει σε πολλά σημεία



Αποφάσισα να αλλάξω το χρώμα του τέλειος και έτσι το έβαψα ένα country blue χρώμα.

Και του δημιούργησα κάποιες σκιές για να μοιάζει ότι είναι φθαρμένο και παλιό με πλατίνα 




Μέτα από 3 ώρες δουλείας μου αξίζει να πιω ένα καφεδάκι στην βεράντα πάνω στο καινούργιο μου τραπέζι!!!
Πως σας φαίνεται?Αν έχετε παλιά έπιπλα που έχετε βαρεθεί η έχουν χαλάσει θα χαρώ πολύ να σας βοηθήσω να τα κάνετε μοναδικά.Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου εδώ


3 σχόλια:

  1. τέλειο το ποστ και αγνώριστο το τραπέζι! αν θέλεις ρίξε μια ματιά και σε εμένα, ανέβασα πολύ ωραίες σπιτικές μάσκες μαλλιών! :) http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το τραπέζι μπράβο σου. Θα ήθελα την βοήθεια σου. Με τι χρώμα το έβαψες και εννοώ λαδομπογια χρώμα νερού????? σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Blogger news