Μια παλιά γλάστρα

Το πρωί καθώς κοιτούσα την βεράντα μου έπεσε το μάτι σε μια παλιά κεραμική γλάστρα της γιαγιάς μου.Και έτσι αποφάσισα να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία ζωής αλλάζοντας την γιατί είπαμε τίποτα δεν πετάμε πλέον όλα μπορούν να επισκευάσουν και να μοιάζουν τελείως διαφορετικά, και πόσο μάλλον όταν έχουν και συνθηματική αξία.

Αποφάσισα να την βάψω ένα υπέροχο mint julep green που είναι και από τα αγαπημένα μου χρώματα.



Νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα με δικαίωσε πάρα πολύ 

Μετά αποφάσισα ότι θα έπρεπε να φυτέψω ένα όμορφο λουλούδι μέσα στην γλαστρούλα μου, αλλά δεν μου ερχόταν τι θα της ταίριαζε την έμπνευση μου την έδωσε ένας φίλος στο facebook χωρίς να το ξέρει κιόλας.Μετά έτρεξα στο αγαπημένο μου ανθοπωλείο Γκογκος που είχε πολλές λύσεις και τέλιες τιμές.Και προμηθευτικά την πλέον αγαπημένη βουκαμβίλια!!Νομίζω ότι η γλάστρα μου πλέον μοιάζει με ένα μικρό έργο τέχνης τι λέτε?


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news