Παιδική μολυβοθήκη

Μου αρέσει πολύ η ιδέα τις ανακύκλωσης. Να παίρνω αντικείμενα που για άλλους ακόμη θεωρούνται σκουπίδια και να τα μεταμορφώνω σε κάτι άλλο, να τους δίνω μια διαφορετική ζωή. 

Το project που σκέφτηκα πριν λίγες μέρες καθώς έβλεπα το άδειο κουτί κρέμας ήταν να την μεταμορφώσω σε μια παιδική μολύβοθηκη.

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι
κουτί μεταλλικό        
 αστάρι 
χρώμα ακριλικό 
κόλλα για decoupage 
1 χαρτοπετσέτα με χαρούμενο θέμα
ψαλίδι
1 πινέλο 
κομμάτι από ένα σφουγγάρι κουζίνας 


Πρώτα έπλυνα και στέγνωσα καλά το κουτί μετά με την βοήθεια του σφουγγαριού  μου άπλωσα ταμποναριστά το αστάρι στο κουτί μου έτσι θα μπορεί να δεχτεί εύκολα το χρώμα 
Αφού στέγνωσε το αστάρι πέρασα πάλι ταμποναριστά το ακριλικό χρώμα στέγνωσε και αυτό και με την βοήθεια του ψαλιδιού έκοψα προσεκτικά την εικόνα από την χαρτοπετσέτα την κόλλησα με την βοήθεια του πινέλου με την χαρτοπετσέτα  πάνω στο κουτί.


Απλά όταν τέλειωσε αποφάσισα να το κάνω ακόμη ποιο ιδιαίτερο και έτσι πήρα πάλι τα ακριλικά μου και άρχιζα να ζωγραφίσω το σχέδιο μου από πάνω για να μοιάζει ακόμη ποιο ιδιαίτερο.
Και αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news