DIY: Αξιοποιήστε τα «σεμεδάκια» της γιαγιάς


Βάλτε μερικές vintage πινελιές στο σπίτι σας.
Ανακαλύψτε που είναι κρυμμένα τα σεμεδάκια της γιαγιάς σας(θα την κάνει πολύ χαρούμενη που ο κόπος της τελικά θα αξιοποιηθεί αν και δεν παίρνω και όρκο εγώ θα το κάνω μια κατασκευή που σκέφτηκα κρυφά από την μαμά μου γιατί είμαι σίγουρη πως θα φωνάζει αν τις το πω.Μην με μαρτύρησετε μέχρι να την κάνω..χιχιχιχι) και αξιοποιήστε τα διακοσμώντας γωνιές στο σπίτι σας ή μεταποιώντας αντικείμενα δίνοντας τους μια νέα στιλιστική άποψη.


Φτιάξτε ένα ιδιαίτερο φωτιστικό ακολουθώντας τα βήματα της φωτογραφιάς.(Αν έχετε απορίες ρωτήστε μου)

Διακοσμήστε τα φωτογραφικά σας άλμπουμ ή τα ημερολόγια σας.(Εγώ αυτό σκέφτομαι να κάνω να διακόσμησω με δαντέλα τα οικογενειακά άλμπουμ δεν θα είναι φανταστικά)
Διακοσμήστε ένα βιβλίο ευχών για το παιδικό party της κόρης σας ή για την βάπτιση της.


Στολίστε τα διακοσμητικά μαξιλάρια του κρεβατιού σας.


Μπορείτε να διακοσμήσετε τα δώρα που θα προσφέρετε στους φίλους σας χαρίζοντας μια γλυκιά πινελιά.

Φτιάξτε ένα runner για το τραπέζι σας.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news