Ι love retro!!Παιδικά δωμάτια

 


Το έχω δηλώσει και ποιο παλιά λατρεύω το ρετρό στυλ, και στα ρούχα αλλά προπάντων σαν στυλ διακοσμήσεις! Είμαι αρκετά λυπημένη γιατί στην Λάρισα δεν βρίσκω σχεδόν καθόλου αυθεντικά  ρετρό αντικείμενα αν και πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ένα ονειρεμένο μαγαζί με ρούχα..Αλλά δυστυχώς τίποτα αυθεντικό για την διακοσμήσει σπιτιών το μόνο που βρίσκω είναι από αλυσίδες μαζικά κομμάτια που είναι αρκετά ακριβά και κακοφιάγμενα απίστευτα τις περισσότερες φορές  αν και ευτυχώς υπάρχουν πολλές εξαίρεσις, ηλικτίδες  φωτός όπως τις ονομάζω και εγώ .. Τέλος η γκρίνια... Σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω ιδέες για ρετρό παιδικά δωμάτιά κάποια στιγμή θα σας ανεβάσω και για ενήλικες για μένα πάντα όμως προηγούνται τα παιδιά..Ελπίζω να σας αρέσουν φιλάκια πολλά!!
Το συγκεκριμένο στυλ είναι αρκετά  δύσκολο και θέλει
πολύ υπομονή  και επιμονή  για την ανεύρεση αντικείμενων
αν αγαπάτε το vintage όπως  και εγώ  πραγματικά θα
σας ανταμείψει την προσπάθεια το τελικό αποτέλεσμα!
Ξετρελάθηκα με  το κομοδίνο- συρταριέρα
και την απόχρωση των φωτιστικών πραγματικά αγαπώ αυτό το
χρώμα!!
Έχω ένα μαξιλάρι παρόμοιο με την ταπετσαρία!!!
Ειλικρινά δεν είναι από τα ποιο γλύκα παιδικά δωμάτια που έχετε δει??
Θέλω και εγώ μια τέτοια βαλίτσα...!!
Είναι τέλια λύση για κομοδίνο και
όταν δεν υπάρχει πολύ χώρος ιδανικός
τρόπος αποθήκευσής 
Δεν είναι υπέροχα τα αλογάκια??
Δεν χρειάζεται καν να σεταρέτε
το χρώμα βάλτε απλά την φαντασία σας να
δουλέψει!!
Βρήκα μοναδική την ταπετσαρία αυτού
του δωματίου.
Φανταστική η ντουλάπα??Δεν συμφωνείτε
και εσείς να θυμηθώ να σας δείξω πως
να μετατρέψετε απλά και με χαμηλό κόστος
την δικιά σας παλιά ντουλάπα έτσι!!
Το πόστερ το βρήκα εκπληκτικό!!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news